Veelgestelde vragen - FAQ
Bestellingen
-
Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel?
De bestelling wordt naar u toegezonden of kan worden afgehaald bij een afhaalpunt. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u hierover meer informatie. U kunt zelf een afhaalpunt kiezen bij een winkel bij u in de buurt.
-
Welke betalingsmogelijkheden heeft u?
Betalen kan makkelijk en eevoudig via
Retour
-
Hoe lang heb ik om een product te retourneren?
Op al onze producten geldt een retourtermijn van 14 dagen. Met uitzondering van producten welke gerelateerd zijn aan bijzondere gelegenheden zoals kerst, sinterklaas of pasen. Deze kunnen geretourneerd worden tot aan de betreffende feestdag zelf.
Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden artikel 6.
Producten die gepersonaliseerd zijn of zegels van o.a. vloeistof die geopend zijn kunnen helaas ook niet worden geretourneerd.
-
Zijn er kosten verbonden aan retoureren/ruilen?
Ja, voor het retourneren/ruilen betaal je zelf de retourkosten dit hangt af van het bedrijf waarmee jij je pakketje wil terugsturen. Je bent zelf vrij om te kiezen met welk bedrijf je jouw bestelling wil retourneren. De retourinstructies ontvang je wanneer je jouw bestelling hebt aangemeld voor retournering.
Wanneer je een artikel retourneert omdat het foutief geleverd (andere maat o.i.d.). Worden er geen kosten in rekening gebracht en krijg je de retourlabel kosteloos toegestuurd.
Verzenden & levering
-
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen standaard €5,95 binnen Nederland en €6,95 voor Belgie en Duitsland.
Bij een aankoopbedrag van meer dan €50,- is altijd gratis.
-
Wat is de levertijd?
De levertijd is ongeveer 2-4 werkdagen. Sommige artikelen, zoals zeepbellenmix, worden pas gemaakt als deze besteld zijn. Daardoor kunnen deze wat langer duren. Toch streven we ernaar alles binnen 4 werkdagen verzonden te hebben.
-
Worden bestellingen gratis verzonden?
Bestelling met een totale waarde van meer dan €50,- worden gratis verzonden binnen Nederland en België.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken en volgen?
Na het bestellen van een artikel wordt er een bevestiging gestuurd dat de order voltooid is.
Wanneer het pakketje ingepakt en gereed is voor verzending, krijg je ook een mail inclusief track & trace code waarmee je het pakketje kunt volgen. Zo kun je makkelijk in de gaten houden wanneer het ongeveer bezorgd wordt!
-
Met welk postbedrijf verzenden jullie het pakketje?
Wij maken gebruik van de diensten van PostNL & DHL voor het verzenden binnen Nederland en België.
-
Wat als mijn track & trace niet werkt?
Wanneer een pakket ingepakt en gereed ligt voor levering, wordt er automatisch een mail gestuurd waar een track & trace code bij zit en aangegeven wordt dat het pakketje onderweg is.
Het kan weleens gebeuren dat de track & trace code nog niet actief is wanneer je deze invoert op de website van DHL.
De pakketen moeten namelijk door de medewerker van DHL worden ingescand. Soms kan dit even duren voor dit gebeurd is. Vanaf het moment dat je bestelling is ingescand is de track & trace code actief en kan je jouw pakketje volgen.
Mocht dit na de aangegeven tijd nog steeds niet zo zijn, neem dan contact op.
Heeft u een andere vraag of wordt uw vraag niet beantwoord op deze pagina?
Neem dan alstublieft contact met ons op.